En av våra boende har blivit bestulen på sin katalysator på sin bil på parkeringen. Vi vill gärna be alla vara extra uppmärksamma och gärna meddela oss om något mer händer.
Relaterade inlägg
Besiktning av fönster!
Publicerat av Styrelsen
Nu är det dags för matavfallsåtervinning
Publicerat av Styrelsen
Fasad, garage och balkongtvätt
Publicerat av Styrelsen
